För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Varför drömmer jag alltid samma när jag sover oroligt?

Publicerad 2008-11-20 10:43:43 i Mina små vardagstankar,

Har upptäckt att varje gång jag sover oroligt så har jag samma jävla sjuka dröm! Att jag tappar alla tänderna! Och den känslan är otroligt läskig. Inatt tog det bannimej priset. För då tappa jag tänderna tillsammans med tandkötts-benet (eller vad det heter). Hela tandrader ramla ut. Och jag kände hur tänderna bara krossades i min mun, och jag gjorde inget som orsakade det! Det var inte så att jag bankade tänderna mot trottoarkanten eller så, nej, jag bara hade munnen stängd.
Jag minns så väl att jag hade massa papper i munnen, för att tänderna inte skulle ramla ut. Ändå åkte tandrad efter tandrad ut, och framtänderna krossades till smulor, och jag spottade ut dem i handfatet.
Vaknade mitt i natten av att jag inte vågade stänga igen munnen, för att fler skulle ramla ut. Men så kom jag på mig "Mej tjena, jag drömmer ju...eller?" så var tvungen att känna efter i munnen om mina tänder fanns kvar.. Och ja, de fanns de ju ( ;
Men den känslan att tappa dem sitter kvar hela dagen!
Så förbannat läskig känsla!
Jag ids inte tänka på den dagen man faktist tappar tänderna.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-11-23 18:37:30

du är bäst gumman, ringer lite senare!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela