För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

37 kg

Publicerad 2008-10-18 17:53:37 i Mina små vardagstankar,


Hur fan kan man vara så otroligt idiotisk mot sig själv? Varför vill man ha den vikten igen? När man VET hur dåligt man mådde.
Varför kan inte min tanke inte ändras? Varför kan inte mitt hopp om att gå ner försvinna bara?
Jag hatar att tänka såhär. Jag vill inte tänka såhär. MEN, jag kan inte sluta. Något säger att jag Måste gå ner. Något säger att det är det Enda som gäller för mig.
Hur kan jag längta efter något som egentligen är så sjukt? Hur kan man vara såhär patetisk? Hur kan jag längta efter något som har varit, och som har varit så dåligt, och som senare mitt huvud hittat på att det var bra?
Att jag inte fattar att det var Dåligt!
Emelie, fatta...21 år och 37 kg, det Är inte normalt!

Jag hatar hur jag sårar min familj, vänner och mig själv. Varför kan jag inte sluta se mig fetare än fetast?

Jag orkar inte detta. Jag orkar inte tänka längre...men det skriker inom mig!

Jag hatar allt vad Emelie är och har varit.

Kommentarer

Postat av: Din barnrumpa :)

Publicerad 2008-10-24 17:42:59

Emelie, du är bra som du är! Vikten spelar egentligen ingen roll, jag förstår att du känner som du gör men jag tkr iaf att du är jättefin som du är ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela