För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Äckel!

Publicerad 2008-09-27 13:17:38 i Mina små vardagstankar,

Varför har jag fötts äcklig? Varför är jag överviktig? Varför är inte jag smal som alla andra? Låren dallrar, magen putar ut, överarmarna fladdrar som vingar, kinderna är tjocka, fingrarna är som korvar, vaderna är som två lår tillsammans.
Äcklig, äcklig, äcklig!
Varför får alla andra banta och inte jag. Varför tvingar folk i mig extra mycket mat, och näringsdrycker när alla ser hur jävla äckligt fet jag är???


Jävla gris!


That's the way things are

Kommentarer

Postat av: Fis-Johnny :)

Publicerad 2008-09-27 17:11:46

Emelie, du är verkligen inte fet. Men jag vet att det inte spelar ngn roll vad jag säger, för du känner det du känner. Men det jag ser är inte en tjock tjej, utan jag ser en mager tjej. Kämpa på nu gumms, vi har en pakt och den ska vi inte bryta hur jävligt vi än mår. Jag vet att du klara det du är stark!!

Postat av: sara

Publicerad 2008-09-28 12:00:57

Gumman, du är inte tjock, men som fis-johhny säger det hjälper inte vad jag eller han tycker... det är du som måste inse hur du ser ut... och att du är precis så som du är :) Kämpa på nu!!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela