För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fy sådant pilleri.

Publicerad 2009-12-29 17:14:31 i Mina små vardagstankar,

Har precis satt i en hästsko-smycke i min frenum-piercing. Fy sådant pill. Tappade kulan och fick riva ut hela sängen!
Men hittade den tillslut.

Fick två fina ordspråk in på kommentarer, 

"Det kan alltid bli värre"

"Man kan hinna mycket mellan tårarna"

Kanonbra ordspråk tycker jag!

Just nu sitter jag med min kopp kaffe, och en herrans hicka. Har precis ätit middag, så säkert svalt luft. Har varit ute på Tjörn hos min bror en snabbis, och sedan for vi till affären.
Så nu blir det snart myskläder på, och mer kaffe.

Tänkt på detta med nyårslöften, skall man ge sådant iår? Skulle vilja lägga löftet att jag skall fortsätta på den rätta stigen.

Vad blir era nyårslöften?

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2009-12-29 17:57:40

haha så bra att du gillade mitt ordspråk :)

Postat av: mary

Publicerad 2009-12-29 18:07:47

hmmm, jag hade ingen aning om vad en frenum piervcing var så jag kollade upp och nu blev jag lite fundersam



A frenulum piercing is a type of body piercing located on the underside of the shaft of the penis.



huh?

Postat av: mary

Publicerad 2009-12-29 18:11:39

haha okerj, lite mer logiskt :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-29 23:18:36

Blir imponerad av hur du kämpar. Har lite funderingar...har följt din blogg och som jag förstår har du varit på bahandlingshemmet en längre tid och sedan hemma.



Var du klar med din viktuppgång när du åkte hem första gången eller har du behövt klara av att gå upp i vikt även hemma, hur har det gått i så fall?



Har du haft några större bakslag när du varit hemma eller har du alltid klarat att hålla vikten, om inte vad har det berott på och hur har du lyckats vända den i så fall nedåtgående trenden? Vad har din psykolog sagt i de fallen?



Fortsätt kämpa!



Mia

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-30 07:42:41

Nyårslöften är ju bra att erlägga, men ibland svåra att hålla. Men att göra allt för att kämpa för det friska tycker jag låter bra.

Hur ser din dag ut idag?? Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela