För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Känner mig trött i huvudet

Publicerad 2009-01-30 13:15:53 i Mina små vardagstankar,

Inte trött som trött på allt, utan allmänt ur funktion. Kanske varit lite för mycket att göra? Lite för mycket intryck. Igår var jag på benen 12 timmar, lite väl kanske.
For iväg till intro-kursen på Korallen kl. 8 och den slutade kl. 12, kändes mer "lugnt" där igår. Men inte helt avslappnat, man jämför sig omedvetet, och hatar det det jämförandet.
Så man sitter på helspänn hela tiden, är väll lite därför man blir totalt utmattad efteråt?
Träffade Emma igår också en sväng, det var trevligt. Gick våran "gamla" runda, mycket mycket minnen! Det var mysigt.

Idag, boendestödet har nyss varit här. Så försöker för tillfället fokusera tankarna på annat, så står och sjunger. Funkar lite halvt, men försöker så gott jag kan.
Ska nog ta mig en omgång med städeriet här sen, fredagsstädning så att säga! Rensa ur lite ur våra skåp och sådant, är så otroligt stökigt.
För övrigt ensam hemma ikväll! Lovely! Mor min jobbar kvällen.
Är på något sätt skönt att få en kväll för sig själv ibland. Inte samma sak som att vara själv på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela