För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Det är spikat.

Publicerad 2009-06-17 18:07:52 i Mina små vardagstankar,

Ja, mellan 3/7 och 28/7 så ska jag till avd. 51 Löwenströmska Sjukhuset. Och som vanligt pockar tankarna på "vad har jag gett mig in på?". Jag känner mig oerhört nervös, hur är behandlingen där? Kommer det vara totalt inlåst? Kommer jag få leva efter de regler jag fått här?
Hatar att ha den där oron i magen, som gnager oerhört. Jag är rent ut sagt livrädd!
Okej, 25 dagar, det är inte en evighet. Men känns oerhört i hjärtat och maggropen ändå. Men vet hur det skulle gå hemma för mig. Piss.
Men jag är nervös, orolig och står nu inför stupet igen. Som alltid (!!) inför en behandling. Detta bli ju lite av en nystart igen.

Igår var trevligt i alla fall, J, L, S och jag spelade fotboll här på andra våningen. L och jag vann med 7-2. Inte dåligt! Vi skratta så vi vek oss, men herre så svullna mina fötter var på kvällen. (samlar ju vätska som en wettex-trasa) de dunkade och pulserade och värkte HELA natten näst intill.

Fy vad mina tankar snurrar just nu. Fan, varför är jag så rädd för normalvikten?
Pallar jag detta?
Har jag tagit mig vatten över huvudet?

För sjutton, jag vill bli frisk! Men fabian för alla idiotiska tankar. Orkar jag stå emot dem?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 22:30:32

Du orkar, du kan och du ska! Jag tänker på dig vännen och jag VET att du fattat rätt beslut, det är inte lätt, men en dag kommer du att kunna se tillbaka på detta och vara glad över att du vågade ta steget. Ta det lugnt i sommar syster Emelie, man vet aldrig när pruttattacker och galna skarabor med mammutar behöver din hjälp! :P puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 22:32:04

Det inlägget kom från matie, men det hade du väl redan räknat ut...:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela