För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Inte kontaktbar

Publicerad 2009-06-20 19:00:07 i Mina små vardagstankar,

Ja, igår på självaste midsommarafton så tappade jag min mobil i havet. Var för övrigt nykter, så kan inte skylla på det.
Men är det så nu att ni vill ha tag i mig, så får ni kontakta mig per mail eller msn, så får ni nummer till vår patienttelefon.
För får inte köpt ny mobil på ett litet tag.

För övrigt kommer jag nog vara hemma i tre veckor, 3 juli - 28 juli. Mor min är snäll och hjälper mig hemma med allt. Jag ska fixa detta.

Kommentarer

Postat av: Ellinore

Publicerad 2009-06-21 08:44:38

Det förklarar varför du inte svarade på mitt sms! Började nästan tro att du hade tagit avstånd från mig på grund av KLI:et som ökat kraftigt! hahaha! :) Saknar er där borta! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela