För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Just nu är jag oerhört putt.

Publicerad 2009-05-21 13:09:09 i Mina små vardagstankar,

Ja, var grillat till lunch idag. "Jippi". Något som självklart är oehört laddat bland oss här på kliniken! Och vad sker, jo, vi sätts med både villan och de i lägenheterna.
(J.B du vet att du är bäst, men du förstår säkert min tanke).
Även om vi går ihop hur bra somhelst i övrigt, så märker man hur långt de faktiskt har kommit emot oss här på kliniken. Allt blir tvåtusen gånger mer så jobbigt just i de stunder man upptäcker det. Och...vanan att ha SÅ mycket folk runtomkring sig...det är jobbigt, oerhört.
Så just nu är jag väldigt putt på att det blev såhär...men får försöka finna glädje i något annat häromkring. Tjejerna+kille på kliniken, som gör en glad.
Solen som tittar fram, det gör en glad.
Fått två nya korsordstidningar...det gör en...glad? nej, men får försöka lösa lite sådant, komma på andra tankar.

Har inte fått våra paket från Panduro än heller, lite trist...hoppas på att de kommer imorgon. Annars kommer jag att avlida denna helgen.
Behöver städa mitt rum med. Vet inte om jag ska göra det idag, imorgon, eller till helgen (när allt går oerhört långsamt). Får nog bli till helgen. Bara för att ha något att göra.

Nej, ska sluta skriva nu. Känns som det kommer flöda ur mig bara massa negativt just nu.

Saknar min Leo.<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 13:13:46

emelie pemelie!



Du är ju the korsords-queen! (stavas kanske inte så...:P) sticka nåt fint, och gör det bästa av tiden! du är också på väg framåt och snart kommer du också se ljuset i tunneln, du har tagit det första steget och det är så bra! kämpa på vännen, jag tänker på dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 13:14:34

hm, det var matie som skrev det där.. men glömsk och virrig som hon är så glömde hon fylla i sitt namn..:P

Postat av: sara andersson

Publicerad 2009-05-21 14:50:46

Va gott att ni ska få grilla, men jobbigt att ni ska behöva va med folk som kommit längre än va ni på din avdelning gjort har jag missförstått? (!) Va fin du gjorde min blogg gumman den är helt underbar :) TACK!!!



Har du fått mitt brev :)?



Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela