För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Drar nedåt i landet idag

Publicerad 2009-10-26 10:10:20 i Mina små vardagstankar,

Idag far jag nedåt igen, med tåget ner mot Varberg. "Jippi" Men ska bli skoj att träffa alla tjajor och grabbor. Och även min psykolog! Att man kan sakna någon så mycket.
Tänk om alla psykologer kunde vara som honom!
Då hade vi haft det bra i Sverige minsann.

Idag går The Red Jumpsuit Apparatus varm i mina högtalare, även om man blir lite nere av att lyssna på deras låtar, så är de helt underbara. Love love.

Är oerhört nervös för imorgon, har varit hela helgen. Vägning. Känns som jag gått upp 20 kg, minst. Äsch, vet att jag inte ska hålla på att noja mig över det nu.
Jag måste ta det imorgon.
Imorgon, inte idag Emelie.

Ska snart upp till en gammal arbetskamrat också, eller snart. Om två timmar. Ska lämna över änglar och ett ställ, så ska de börja säljas i butik.
Ska bli spännande. Men tänk om jag inte får sålt en enda? Folk kanske tycker de är görfula, töntiga.
Katastroftänkande? Det är Emelies tankesätt det.
Allt jag tänker, tänker jag ut en möjlig katastrof på. Måste sluta tänka så. Se det positiva.

Vann även två bud igår på Tradera. Jippi. Lite mindre i kassan, men i tanke på att de kostar runt 1500 kr i vanliga fall och jag fick dem för lite dryg 170 kr styck, så är det ju en droppe i havet.
Happy thoughts.

Broder var här igår med, mysigt att träffa honom. Även om varken han eller jag fick en syl i vädret när min mor drog igång.
Var helt slut i huvudet efteråt. Hon kan verkligen tjöta!

Har dessutom varit helt hyperaktiv de senaste dagarna, sen jag kom hem. Så kommer väll somna som en stock nere i mitt rum i Varberg ikväll.
Ska bli skönt att få sova en hel natt igen. Vilket jag inte gjort hemma. Igårkväll, så gick jag och la mig. Bestämde mig för att jag SKULLE sova. Men icke! Jag låg bara och vred och vände mig, tillslut var det bara att gå upp igen, sätta på tvn och hoppas på att jag någon gång kunde bli trött.
Tji fick jag. Men tillslut måste jag väll somnat framåt småtimmarna, eftersom jag vaknade imorse.

Har knappt smoked some fags hemma, klapp på axeln på det. Men det blir väll ändring på det ikväll, gissar jag på om jag och L. får sätta oss en stund eller femton.
Bjussa Vanilla-Fags till Becka och Emma när vi sågs. Något nytt för dem, så det var lite kul.
Drack även fem klunkar vin ungefär, inte druckit på två år, det var en upplevelse, saknat smaken oerhört! Men blev lullig, och fick lov att sluta.
Även om tankarna var jobbiga på kvällen, så överlevde jag. Och jag tränade inte! Även om suget drog i mig oerhört!

Gaah. C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela