För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Jag glömde inte

Publicerad 2009-10-25 11:20:23 i Mina små vardagstankar,

Var nästan säker på att jag skulle göra bort mig och glömma ställa om klockan, men icke! Jag kom allt ihåg det. Däremot var fröken L. lite sen på att komma ihåg det, och åt frulle vid 7 istället. Du är väll för go gumman! Imorgon ska vi röjka och du ska få din lilla present.

Har för övrigt fastnat på Tradera idag, as usual. Det är alltid lika farligt för mig att hamna där. Slutade med att jag budat på tre grejer nu.
Men ena saken VILL jag verkligen ha.

Snart är det lunch, är redan färdig med allt. Bara att värma. Är bäst så, lättast så. Imorgon åker jag tillbaka ner till Varberg, harre. Håll tummarna för att jag kliver på RÄTT tåg då.

See u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela