För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godmorgon Underbara

Publicerad 2010-04-30 08:14:54 i Mina små vardagstankar,

Godmorgon! Här sitter jag igen, med en kopp kaffe, skall strax kila mot salongen. Idag är det en kort dag, kommer kännas lite konstigt eftersom att det också är stängt imorgon.
Men har ett litet arbete framför mig när jag kommer hem, skall nämligen till tvättstugan. Så blir full rulle även när jag kommer hem.
Inatt var första natten på länge som jag inte tappade mitt örhänge, var faktiskt imponerad. Vaknade flera gånger och kände efter om det var kvar, och det var det ju.
Har ni smakat på nya ramlösa föresten? Den som smakar Smultron. Den är riktigt god, och jag rekommenderar den varmt.
Väldigt sommarfräsch.
Vad gör ni idag? Hos oss är det molnigt, så blir en innedag ikväll tror jag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-30 08:26:59

Hej kära du!

Kul med salongen även om det är kort dag... det är skönt o komma ut och göra något i alla fall...dagen känner mer meningsfull då. Vi har också dåligt väder här idag. Är ledig hela dagen.

Har inte testat nya ramlösa..tror det hade kommit någon till ny...måste kika in sortimentet nästa gång i affären...nu vill man ju ha sommarsmaker...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-30 18:30:55

Vill önska dig en trevlig valborg! Du är verkligen en inspirationskälla. Du kämpar så bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela