För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godmorgon Underbara.

Publicerad 2010-08-31 07:58:13 i Mina små vardagstankar,

Godmorgon!
Har sovit som en stock genom hela natten, somnade inte förrän 00.00. Så kanske inte så konstigt. Så var helt slut när jag vaknade.
Var ju trött redan igår.
Och imorse var det verkligen iskallt i lägenheten, burr. Var inte skönt att stiga upp. Blir sådan skillnad när man sover ensam och om någon sover här.
I helgen har vi planer som skall ske, det skall bli kräftskiva. Fast jag får äta något annat då. Ska se vad jag kan hitta på!
Idag kommer dagen att starta med Kemi-teori, spännande. Och sista lektionen kommer att vara Permanentteknik.
Skall bli spännande!
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-31 16:01:48

Saknar alla dina fina bilder du tar. Finns det tid för dig att lägga upp lite nya!? kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela