För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Lite foton från igår.

Publicerad 2010-08-09 19:02:59 i Mina foton,

Här kommer några få foton från igår, det började regna så jag tog inte så mycket.
Spökligt
Men mysigt.
Denna var lite läskig däremot.
Gillar den på något vis.
Berättade jag att jag skrämde både M. från Tyskland och min Bästa vän igår? Jag gick intill Min Bästa vän och satte plötsligt händerna i hennes överarmar och spände till, hon skrek och M. skrek. Jag däremot, jag skrattade.
Dock tog Min Bästa vän tag i min nacke sedan som hämnd, och då blev även jag rädd. Dock skrek jag inte som hon gjorde i alla fall, haha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-09 19:23:07

Oj vilken läskig bild på gubben..usch...

Postat av: mary

Publicerad 2010-08-09 20:05:29

men hjäälp, scary gubbe

Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Publicerad 2010-08-09 20:55:49

Fin blogg :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-10 00:14:37

KOLLA MIN MINIBLOPPIS.

fina m'ärkesvaror, för bra priser. bla rodebjer;)

Postat av: emma

Publicerad 2010-08-10 00:21:24

sv , ojj , tack så mycket att du ville svara på mina frågor (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela