För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fika.

Publicerad 2010-12-19 23:04:33 i Mina små vardagstankar,

Varit iväg på Överby med tjejerna idag, det var mysigt. H. skulle ju köpa julklappar, så det fick hon fixat. Vi har en klasskamrat som far till Haparanda imorgon, så vi hade tänkt fika hos oss. Men hon fick feber, så hon kom aldrig.
Så blev J. H. och jag som fikade, det var mysigt. Kikade på lite olika serier samtidigt.
Har en oerhört komisk bild som vi tog inne på Harald Nyborg idag, humorn var verkligen inte på topp.
Den är oerhört suddig, men ni ser det "viktigaste" i alla fall, jag hade som sagt ingen kul humor alls. Men skrattade en bra stund när jag hittade denna skylt.
Imorgon är det skola igen, vi har Hårologi-prov. Och jag har pluggat idag, men känns som inget fastnar, känner mig oerhört dum. Men jag har en sådan period just nu, bara att sansa sig.
Jag tror även det är imorgon jag har en färgkund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela