För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Måste plugga idag.

Publicerad 2010-12-07 07:54:04 i Mina små vardagstankar,

Måste verkligen plugga på mitt kompendie idag, det skall lämnas in om en vecka. Dock är det inte jobbigt pluggande, det är väldigt lärorikt. Vi får inte betyg på detta heller, utan detta skall bli våran "Bibel" genom frisöryrket. Vi skall verkligen skriva ALLT där i, om hur man gör osv.
Idag har jag kund på morgonen också, en kvinna. Undra vad det blir för frisyr!
Mitt ena finger ser inte alls bra ut just nu, såret är verkligen stort. Så blir att plåstra om det under kundpasset sedan.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-07 10:00:24

Idag har jag några möten, sen måste jag handla. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela