För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Torsdag.

Publicerad 2010-12-02 07:53:50 i Mina små vardagstankar,

Det är torsdag redan, igår var jag borta hela dagen. Gick liksom inte riktigt att prata med mig, vilket mina klasskamrater märkte.
Idag känns det lite bättre, inte helt okej, men lite bättre.
Har Kemiteori nu på morgonen, och jag vet att det är prov, fy.
Efter det har jag en Tvätt och fön-kund.
Igår fick vi dessutom reda på våra betyg, det såg bra ut för mig, vilket gjorde mig glad.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela