För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Trött.

Publicerad 2010-12-09 07:58:13 i Mina små vardagstankar,

Kom i säng kl 00.00 igår, så är ingen pigg fisk idag. Och mitt finger är nästintill värre än innan, snart har jag nog inget val än att gå och titta upp det.
Jag har kund på eftermiddagen idag, jag skall fråga om jag kan få vara receptionist istället. Så mitt finger får vila lite, så det kanske-kanske läker.
För det blir inte bättre av att jag drar i fuktigt hår med det. Plåster hjälper inte heller, för även det blir fuktigt.
Igår fick jag ett mail av en tjej som var en kort period i Varberg samtidigt som jag var där, det var oerhört kul! Jag hade inte förväntat mig ett mail, och det är ju då man blir som gladast.
Hur mår ni idag?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-09 08:37:40

Kul med mail.

Idag är jag lite förkyld tyvärr. Hoppas det blir bättre med ditt finger. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela