För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Handlat

Publicerad 2010-02-28 13:38:21 i Mina små vardagstankar,

Nu har jag fixat hårfärg till R. och ja han är manlig, men ingen kärlek. Vi bor nära varann och han är i Varberg också.
Vad rädd jag blev när jag såg ett inlägg om att när man drömmer att man mister en tand, så mister man en närstående.
Jag drömmer detta rätt ofta, men har haft turen på min sida och ingen närstående har gått bort just då...peppar peppar.
Känns skönt när man strosar ute nu, när det är 5+ och man hör hur det börjar smälta. Då blir jag glad, och snart kommer våren! Kan knappt vänta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 14:20:06

Kul med manliga bekanta..även om det inte är någon kärlek :)



Va? Har ni så många plus.. varför valde jag inte bo i södra delen av sverige för.. nu längtar jag galet mycket efter att se gräset och gå utan skor :) Våren och sommaren är mycket uppskattade...



Nu blir det en tur med dammsugaren...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela