För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Grannkrig?

Publicerad 2010-07-31 10:14:52 i Mina små vardagstankar,

Ja, något är det. Min mor är tokig. Hon ställer ibland soppåsen eller tidningspåsen utanför, för att sedan när hon går ut ta dem med sig ut och slänga.
Men någon puttar den framför våran dörr hela tiden, igår tog mamma ner den till dörren ut, och idag stod den framför dörren igen.
Anser personligen att det hela är löjligt, i alla fall när det kommer till en tidningspåse, den luktar inte, och är inte i vägen.
Andra i svahlen har sina rullstolar utanför dörren, de är i sådana fall mer i vägen.
Men men, orkar inte bry mig egentligen.
Idag skall jag i alla fall till min Bästa vän, mysigt.
Men blir lite senare, min mor har lite ärenden innan hon far till Stockholm imorgon.
Vad gör ni denna lördag?
Läste om olika knäppa telefonsamtal ni varit med om, det är kul hur telefonerna kan koppla ihop sig av sig själva, haha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-31 10:46:59

Oh ibland undrar man hur folk tänker...bli sura över småsaker..man hör ofta om gnabb i tvättstugan osv...suck...

Mulet och regn idag här så det blir en innedag med hemma pyssel, lite korsord, tvtittande och städning står på programmet...ska kika runt lite på internet på höstkläder med om jag ska göra en beställning från hm...börjar få lite sug på det nu :) Vädret är ju tyvärr som höst redan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela