För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Id Bare Minerals.

Publicerad 2010-07-30 20:30:19 i Mina små vardagstankar,

Är gjorde på endast naturliga produkter, de är helt enkelt bäst!
Det var en som undrade vart man kan köpa dessa, Kicks brukar ha dem, men även olika salonger. Oftast ser man skyltar där de finns.
De kostar lite mer, men det är verkligen så, har du en gång testat det, så vill du aldrig mer gå tillbaka till "vanligt" smink.
Såhär ser de ut.
Först tänkte jag fy så dyrt det är, men sedan så testade jag detta. Och nu vill jag aldrig mer gå tillbaka till det andra. Jag har länge tänkt på ögonskuggorna, men visste inte vilken av alla jag ville ha. Då påminde S. mig om att de finns ju detta paketet med nio olika skuggor i, så det slog jag till på idag.
Idag har jag även verkligen fått skratta ifrån hjärtat, min bror berättade något så oerhört kul och äckligt så tårarna sprutade ur mina ögon.
Jag har även lite saker att berätta som skedde på salongen. Jag fick ett samtal från en kvinna som svarade oerhört segt när man frågade henne saker.
Men det roligaste var att när jag svarat, så sa hon "Vart säljer de peruker?"
Well, vi är en frisörsalong, vi håller på med hår, men långt ifrån peruker.
Försökte dock förklara att hon var tvungen att ta sig in till stan. Men jag kände igen hennes röst och det är en kund som brukar vara hos oss, hon är väldigt speciell och vill ha en väldigt speciell frisyr som inte går att göra. Men vi misstänker att hon säkert kan ha gjort detta hemma nu, och därmed behöver en peruk.
Vad är det mest mysko samtal ni fått?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-30 21:23:01

Haha detta fick mig att skratta..roliga kunder det finns..Dock minns jag inget mysko samtal men en mystisk sak som hände när jag pratade med mamma för några veckor sedan var att det kom in andra på linjen samtidigt från olika platser i sverige och underade hur detta kunde hända...bara hej hallå vem är du? Ringde du mig? Nej? Ringde du mig? Nej..haha mysko..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela