För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godmorgon-godmorgon

Publicerad 2010-03-31 08:23:17 i Mina små vardagstankar,

Nu är det morgon igen, var jättetrött imorse. Inte sovit så jättebra inatt, varit mycket konstiga drömmar, sen dessutom så vaknade jag av att min mage värkte, så låg med vetekudde en bra stund, sedan började det också ösregna.
Så har varit en tumult-natt verkligen.
Idag ska jag till salongen i alla fall, har klätt på mig en kofta idag, är så skönt när det är kyligt ute. Maten för idag är nerpackad i min väska, jag är påklädd och iordninggjord, alltså redo för onsdagens äventyr på salongen.
Undra hur många som arbetar idag. Vet att AF ska ringa idag också, så måste säga till en på salongen att hon kommer ringa.
Ni glömmer väll inte FRÅGESTUND som pågår till imorgon torsdag kl 8.30?
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela