För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Hemkommen.

Publicerad 2010-05-31 19:12:41 i Mina små vardagstankar,

Ja, precis hemkommen. Ovanligt sent kan tyckas. Det finns en orsak bakom detta, jag hejade på en av de äldre damerna här när jag gick hem.
Sedan fastnade jag där i 45 minuter! Har fått höra om hela hennes liv. Om barnhem hon bott på, om elaka lärarinnor, karlsklokar, tidigt barnafödande, kungahuset(ja, massa hemligheter om dem) hennes bror arbetade nämligen på slottet...och en hel del annat.
Så tiden har bara rusat iväg!
Vad har ni gjort idag? Solen gassar ju. Kanske någon som fått fräknar på nosen?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-31 19:29:40

Haha ibland springer tiden lätt iväg..snackade med en gubbe i busskuren häromdagen..han var också väldigt pratsam..ibland är de gulliga de gamla medans en del är riktigt sura ... =)



Skönt att solek kikat fram även idag..en härlig dag..även om du kanske inte varit ute så mycket..

Önskar dig en trevlig kväll!!

Postat av: Ceca

Publicerad 2010-05-31 20:23:19

Åh va mysigt! gamlingar är ofta så jävla goa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela