För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Förkyld.

Publicerad 2010-11-17 17:45:43 i Mina små vardagstankar,

Är verkligen förkyld, varit helt luddig i skolan och har knappt minne av vad jag gjort pga. detta. Min hals går knappt att få svalt något, så mat blev inget idag, utan fick dricka näringsdrycker. Gjorde lite potatismos nu när jag kom hem, och det gick rätt lätt ner i alla fall, tack och lov. Så man fick i sig lite "fastare" föda.
Alla i klassen har märkt av att jag inte är mitt gamla vanliga jag, för alla har verkligen frågat hur jag mår. Är ju oerhört tyst nu när jag mår såhär, orkar liksom inte prata, för jag kopplar ändå inte.
Ikväll blir det i alla fall lugnt, skall plugga lite senare med tjejerna, det är det enda.
Annars kommer det vara soffläge för mig hela kvällen.
Blev även trött när jag fick ett mail på Plyteboken idag, min mor berättade att min "far" gått och lämnat en almanacka igen. Verkar som att han inte förstår att jag inte vill ha någon som helst kontakt med honom, när skall han förstå?
Jag blir bara irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela