För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godkväll.

Publicerad 2010-11-22 21:06:20 i Mina små vardagstankar,

Är verkligen jättetrött, varit det hela dagen. Men är nog mestadels för att mitt huvud gått på högvarv idag, det är något som känts väldigt fel, men jag vet inte vad. Det är som att allt kommer på en gång, fast jag kan inte sortera ut vilka grupper i huvudet det är som delar sig...förstår ni hur jag tänker? För jag känner mig delad i huvudet.
Har i alla fall fått gjort lite idag, bakat bröd, pluggat osv.
Imorgon har vi egen hårvårdsdag också, så då skall jag bleka min utväxt och färga den röda färgen. Både S. och jag har ju samma röda färg, och det fanns inte så många burkar kvar. Men eftersom hon har en annan sort i sina längder, så skulle hon ta med sig egen toning. Hon är snäll hon.
Men skall strax stänga ner datorn, och krypa ner i sängen. Behöver sova känner jag.
Glöm inte Frågestunden som pågår tills Fredag, klicka på bilden under för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela