För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Varför blev det ingen uppdatering imore?

Publicerad 2010-10-28 17:29:23 i Mina små vardagstankar,

...jo, det skall jag allt berätta för er. Jag blev väldigt sen nämligen! För självklart skulle jag klanta till det...igen.
Startade med att tappa min nya(!!) Orofluido-flaska i glas, ni som känner igen detta, så ja, detta har hänt förut. Den gick i 2000 bitar.
Till råga på allt så hamnade min Cailyn-borste i oljan, så jag tvättade av den. Och skulle sedan föna den torr, då tappade jag fokus, så jag fick in den i fönen och brände sönder hela den!
Så jag var inte klar förrän 8.20, och det var då jag skulle gå till skolan. Så det hanns inte att uppdatera imorse. Jag sprang runt som en yr höna!
I alla fall, hade ju kund imorse. Trodde helt klart det skulle vara en kort dam, men tji fick jag. För det var en lång damklipp.
Så nu har jag gjort min fjärde långklipp, jag ville ju ha en kort! Men hon var verkligen jättesöt, hade jättetrevligt när jag pratade med henne. Och om två veckor skall hon komma och slinga sig, och då ville hon ha mig, så då skall vi slinga henne.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-28 18:22:43

Oj vilken otur med flaskan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela