För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Jag är med i bloggen.

Publicerad 2010-09-29 18:26:14 i Mina små vardagstankar,

Jag är med i Madickens blogg, eller ja, mitt halsband är. Jag blev så glad när jag såg det.
Klicka på bilden för att komma till hennes sida.
Det gjorde min dag idag i alla fall.
Annars har dagen gått bra, vi hade färgteknik första passet. Det var väldigt skoj, alltid lika kul att testa olika färger!
Andra passet blev ett litet prov, som vi gjorde på tre personer. Det gick jättebra!
Efter det så gick vi hem, för att sedan åka raka vägen iväg till Maxi på Överby, handlade lite mat.
Jag märker att jag inte riktigt är i balans, för mina tvångstankar blir mer påtagliga nu, blir så oerhört trött på mig själv när jag utövar dem. Vill ju inte...men ja, är ju tvång och det är svårt att inte göra det. Särskilt inte när man inte är helt stabil.
När jag är mer stabil, så går det ju lättare att stå emot. Just nu orkar jag inte, utan följer bara med strömmen.
Märker även att min kropp reagerar på det, för jag mår konstant illa. Tror det är magkatarren som drar igång när jag inte är riktigt okej i kroppen, det blir som en inre stress hela tiden.
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-29 19:42:40

Det är fint <3



Jag vet. Men samtidigt jag håller på att gå sönder nu, och det erkänner jag. Jag bara växer och växer och det får mig att bara vilja gråta ut.

Jag ska inte skylla på någon alls, men bloggen har gjort mycket. Jag får ofta höra hur jag ser ut. Tror inte folk inser hur mycket illa det gör mig heller.

Postat av: Jazzy

Publicerad 2010-09-29 20:40:54

Ja, jag såg halsbandet, det är sjukt fint, du är så himla duktig på att göra smycken! <3

Postat av: ida

Publicerad 2010-09-29 20:59:03

Fint halsband :P säljer du dom :)?

Postat av: Jasmine

Publicerad 2010-09-30 12:52:05

Halsbandet är fint! Det förtjänar uppståndelse. :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela