För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Min hemliga produkt.

Publicerad 2011-02-22 19:16:11 i Mina små vardagstankar,

Som jag berättade om imorse, så var jag idag på posten och hämtade ut en produkt som jag tänkte blogga lite om. Detta var Aktiv Mini Högtalare - SOUNDBALL BLÅ , som fungerar perfekt med mobilen och dylikt. Jag som har iPhone, och ni som har denna också, vet att man blir oerhört trött på dess högtalare som finns inbyggda, det är inget bra ljud alls!
Jag spelar nämligen ofta musik från den bland vänner.
Denna högtalare är perfekt för mobilen, då man får lite olika sladdar så den passar olika modeller, och den är behändig att ha i fickan eller i väskan. Alltså kan Du ta med den överallt.
Hur bra är inte detta?
Här kommer bilder.
Såhär ser den ut.
Här ser du den bättre, plus de olika sladdarna.
Här ser du hur liten och behändig den är.
Du kan även skruva upp den på sidan, så den blir lite högre och ger bättre ljud.
Detta är helt perfekt för oss som behöver iPhone tillbehör, vi alla som har iPhone blir ju lite av iPhone-nördar, och då vill man ju gärna uppdatera sig. Denna tyckte jag hade ett rimligt pris också! 204 kr för något så käckt.
För oss som inte har jättemycket pengar, men ändå vill unna sig något, så tyckte jag faktiskt att det var rimligt.
Så klicka in på deras hemsida, och kika! De har även massvis utav andra saker, och självklart inte bara till iPhone, utan även till datorer och annat. Så ta er en titt.
Jag gillar dem skarpt!

MyTrendyPhone.se

Jag har gjort så käckt att ni kan klicka på de olika större skrifterna, så ni kommer direkt till vissa av sakerna. Jag ger den ett bra betyg, jag har precis testat den, och den kommer åka med i min ficka varje gång jag skall ut. Det är perfekt nu inför våren/sommaren när man sitter ute och vill spela musik. Man har ju inte med sig datorn eller en cd-spelare med sig ut så ofta. Så då är det ju perfekt att ha just en sådan här liten söt sak med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela