För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fullt upp de senaste dagarna.

Publicerad 2011-01-18 21:56:39 i Mina små vardagstankar,

Det är sista veckan i skolan, vilket betyder mycket att göra. Vi hade herrprov igår, och damprov idag.
Herrprovet: Det gick helt okej! Det var jämt och så, fick lite konstruktiv kritik. Vilket var bra, eftersom det var min första finish.
Min modell var väldigt rolig, och det gjorde det hela lättare. Hann på tid inkl. styling.
Damprovet: Det var min L. som var modell, det var jätteskoj. Och det blev en så rejäl förändring, hon blev verkligen grymt snygg! Gjorde en helfärgning, och klippte. Riktigt snygg blev hon.
Efter provet idag, så gick vi ett flertal till Max, jag åt en Dumle-glass, den var väldigt god. De andra åt mat, men jag  vill inte lägga mer pengar på mat ute kände jag.
Imorgon är det städdag i skolan, vi skall alltså städa fårn 9 till 16.30.
Har även börjat packa ner alla mina saker här hemma, vilket också tar sin tid. Har börjat städa lite smått också, har lite panik över fredagen. Jag skall vara ute 16.00, och vet inte hur mina bröder kan. Så kanske får dra ut allt själv i korridoren, kan bli intressant.
Dock skall hon ha nycklarna vid den tiden med, så min bror måste komma då. För han har ena nyckeln.
Blir så arg att jag inte tog den sist gång jag var hemma, men tänkte inte på det för fem öre.
Nästa vecka på torsdag så kommer även I. till mig, längtat efter honom, så skall bli mysigt.
Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela