För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Det här är inte bra.

Publicerad 2011-03-19 20:20:10 i Mina små vardagstankar,

Var på vårdcentralen idag. Fick reda på att jag har bihåleinflammation och halsinfektion, så började med min penicillinkur idag.
Och den gör att jag mår oerhört illa, vilket betyder..jag får inte i mig mat. Jag känner att jag håller på att kräkas hela tiden.
Detta kommer göra att jag får tankar utan dess like, och det gör mig tokig. Sitter just nu i soffan, och hela magen bara vänder sig på mig. Har lust att springa ut och kräkas, men de gånger jag gör det...så kommer det inget.
Blir verkligen...tokig som det är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela