För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

L.'s söta katt!

Publicerad 2011-03-05 09:57:51 i Videoblogg,

Ni måste ju få se den sötaste katten jag sett på länge. Jag var i Trollhättan igår, eftersom jag skulle till skolan för en informationskurs.
Träffade gamla klasskamrater, och tjejer från andra skolor runtom i Sverige.
Sedan träffade jag vänner i Trollhättan, var hemma hos L. en stund och fick då se den sötaste katten!
Vi gick iväg till Backstage sedan och satt där en stund, innan jag skulle åka hem.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2011-03-05 10:40:16

hahah så sjukt skön kisse

Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Publicerad 2011-03-08 18:30:37

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela