För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Massa frågor.

Publicerad 2011-03-25 22:10:57 i Mina små vardagstankar,

OM DIG
1. Namn – Amy
2. Bor – Stenungsund
3. Syskon – Två bröder
4. Ålder - 23
5. Född - I augusti
6. Ögonfärg – Alldeles för blåa
7. Längd – 164,5 cm
8. Sko storlek – 37
9. Höger eller vänsterhänt – Högerhänt
10. Stjärntecken - Jungfru
11. Hårfärg – Röd-violett

DAGENS..
1. Låt – In this moment - Just drive
2. Saknad – Många
3. Kläder – Dagen: svarta leggings + svart tröja. Kvällen: myskläder
4. Smink – Vanliga. bare Minerals foundation, mascara, radiance, ögonskugga.
5. Underkläder – Trosor och bh
6. Mat – Lite blandad kompott
7. Köp – Mat
8. Göra sen – Sova
9. Godis - Inget
10. Pinsammaste – Gick in i en ruta

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp – Fridfullt
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Just nu magen efter allt hostande (har ärligt fått fyra magrutor nu)
8. Tycker du att du själv är söt/snygg – Nej
10. Du ger mycket komplimanger till andra – Försöker säga det jag ser positivt med andra ofta till dem
11. Är du nöjd med ditt förnamn – Nu är jag ja. Innan, nej
12. Du tycker att du själv är smart – Beror på vad det gäller
13. Vad är det sämsta hos dig - Att jag inte alltid fungerar så bra, varken jag eller andra förstår sig på mig
14. Vad är det bästa hos dig – Jag är bra på att lyssna
15. Har du bra självförtroende – Nej
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Beror helt på
17. Du tycker om att vara med killar – Ja
18. Känner du dina grannar – Nej
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag – Svart uppe och nere
20. Använder du BH varje dag – Ja
21. Svär du ofta – Ja
22. Gillar du skolan – Går inte i skolan
23. Har du någon gång skolkat – Ja
24. Spelar du något instrument – Nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? - Simning.
27. Har du några tatueringar – Ja
28. Har du några piercningar – Ja
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Sällan
30. Tycker du om sex? Ohja

BRUKAR DU...

1. Sova – Nej
2. Ta mediciner du inte borde ta – Hände när jag var yngre
3. Röka - Händer väl
4. Snusa – Nej
5. Dricka – Fest
6. Skada dig – Beror på vad som menas med "brukar skada sig"
7. Klä dig i svart – .Ja
8. Hata folk – Ganska ofta
9. Lita på folk – Nej
10. Skada dig med flit – 
11. Drömma mardrömmar – Ja
12. Gå i skolan – Nej
13. Gå i kyrkan - Nej
14. Ljuga - Nej men vita lögner händer.
15. Vilja dö – 

NÄR...
1. Åt du senast – Nyss.
2. När läste du en bok senast – Oj, i skolan.
3. Köpte du något senast – Idag
4. Svor du senast – Idag
5. Sjöng du senast - En vecka sedan
6. Klagade du senast – Idag
7. Klantade du dig senast – Idag


HAR DU..
1. För många vänner – Nej.
2. Förföljelsemani – Nej
3. Någon annan psykisk sjukdom – Ja
4. Skadat någon – Ja
5. Färgat håret - Ja (daah, jobbar som frisör)
6. Några piercnings – Ja
7. Några tatueringar – Ja
8. Egen dator – Ja
9. Gjort bort dig rejält – Ja


ÄR DU...
1. Snäll – Ja
2. Snygg – Nej
3. Söt – Nej
4. Lång – Inte direkt
5. Kort - Mittemellan
6. Klantig – Ja
7. Tönt - Ja
8. Tjock – 
9. Smal – 
10. Romantisk – Njae, kan väl vara om jag verkligen försöker.
Puss på er!
Det har för övrigt hänt mycket senaste tiden. Jag har nu flyttat, bor i källaren hos min bror efter diverse tragiska saker som hänt.
Jag har knappt bloggat dessa två veckorna, pga. att jag mått väldigt, väldigt dåligt.
Men jag har börjat träffa min psykolog nu, det känns skönt. Men det är tufft för psyket, vi har precis börjat med barndomen och arbetar oss uppåt i förklaringarna.
Vi måste ju börja från början, för att komma till nuet. För att kunna komma till vad som är nu.
För att få reda på vad som är fel i mitt huvud. Hon är den första som vägrar säga att jag är hopplöst fall, det känns skönt.
Fast, det känns som att hon anser att det kommer bli jobbigt att ha hand om mig. Kanske bara är min känsla, men känns verkligen så.
Men jag hoppas på att hon kommer känna att det känns bra sedan.
Ska få träffa läkaren framöver snart också, och prata om mediciner osv. Psykologen har inte hand om den biten, utan det är bara läkaren.
Psykologen framför bara mitt mående, och jag tror att hon upptäckt det nu. Hon vill strikt att jag är där en gång i veckan.
Hoppas detta blir bra.
Hur mår ni?

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2011-03-27 09:41:35

Det var skönt att se ett nytt inlägg på bloggen från dig. Jag har blivit mer och mer orolig för jag förstod att du inte mådde bra varken fysiskt eller psykiskt. Det är en lättnad att se att du får hjälp att komma tillbaka igen. För du kommer tillbaka. Jag känner dig ju bara via din blogg - men jag tror att du har den envishet som krävs. Sköt om dig nu, och låt andra hjälpa dig. Andas och forcera inte, ta en paus från bloggandet om det känns bättre, vi har ute förstår. Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2011-08-19 20:55:05

Gud vad snygg hårfärg du har,vad har du färgat med? Hemma eller hos frissan? Och vilken färg hade du innan du färgade rött?:) Kramar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela