För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fredag.

Publicerad 2010-12-10 07:55:33 i Mina små vardagstankar,

...och vilken pluggig helg jag väntar mig.
Suttit varje dag efter skolan nu med mina kompendier, nu är jag inne på lockande kemi. Skall alltså gå igenom hela permanentprocessen, vad de olika permanentvätskorna och fixeringarna innehåller, hur deras pH-skalor ser ut osv.
Jag blir trött bara av att skriva dessa två rader om det.
Igår blev jag kinkig för att internet inte fungerade som det skulle, vilket egentligen inte borde rört mig i ryggen. För jag pluggade.
Men...det var väl känslan att bara veta att det inte fungerade.
Fingret mitt ser inte alls bra ut fortfarande, tänkte se om jag kunde ta ett kort sedan, så att ni får se.
Ikväll kommer dessutom lite folk till mig, så blir lite pluggfritt en liten stund i alla fall. Jag går under annars. Skall plugga en stund efter skolan, baka bröd, duscha och göra mig iordning. Så kommer bli stressigt ändå.
Min Bästa vän blev ytterst nyfiken på sin julklapp, men säger som dig Gumman "Det säger jag ju inte!!". Jag ringer dig på söndag, då bör mitt kompendium vara sammanställt, känns som jag inte kan vara så social i telefon just nu, utan bara tänker på vad som skall stå i detta.
Vad gör ni idag?

UPPDATERING AV BILD

Detta är mitt ena klippfinger.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-10 09:53:46

Aj aj aj. Krya på dig. O lycka till med skolan.

Postat av: Sara

Publicerad 2010-12-10 11:08:30

Ajaj med fingret där du. Sitter på praktiken och skriver på mina x uppgifter. fasen vilken tid de tar asså. Förstår hur du känner så söndag blir jätte bra. :-) Ha en god plugghelg vännen ( de ska jag med ha troligtvis ). + köpa julklapp till killen, frågan är fan vad :P?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela