För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

I wont shiver in the cold.

Publicerad 2010-12-11 23:47:27 i Mina små vardagstankar,

...I wont let the shadows take their toll.
Jag lever efter denna mening just nu, den är behövlig. Särskilt när hjärnan går på högvarv, precis som den gör just nu. Den har ju gjort detta det senaste, men nu är jag trött, och den går ytterligare på högvarv.
Har fått pluggat en del idag, det känns bra. Det är bara en fråga kvar, det skall H. och jag göra ihop imorgon. Men innan dess hinner jag sammanställa allt på datorn i alla fall.
Klockan närmar sig 00.00-snåret, och jag är oerhört trött. Men jag kan inte sova, jag kommer liksom inte till skott.
Igår hade jag lite folk över, jag drack lite vin. Har ju varit dålig på att äta senaste, vilket gjorde att det slutade som det gjorde.
Men den stunden jag var vaken, så var det skoj i alla fall. Gjorde två septum-piercingar med.
Pratade med en tjej tidigare idag, som jag var ihop med i Varberg, vi bodde ihop i Villan. Jättesött och trevlig tjej, så det var skoj att prata med henne. Har inte pratat med henne sedan jag flyttade därifrån, så det var ett tag sedan.
S. berättade för mig idag, att en tjej som anförtrott mig åt om vad jag gått igenom sedan innan, hade berättat om mig för henne.
Jag har inget emot att S. fick veta, men jag blev arg på att denna tjej gått runt och berättat detta, jag börjar fråga mig själv "Har hon berättat det för fler? Vilka vet?"
Jag har inget emot att folk vet om min historia, men. Jag vill inte att det skall gå runt mun-vägen bland folk. För folk som inte gått igenom detta, vet inte hur man skall formulera vissa saker, och det blir oerhört fel. Jag vill personligen berätta för personer, för att undrar de något, så kan Jag svara. Det kan inte personer som det går mun-vägen-runt på.
Jag blev faktiskt oerhört irriterad, för det är onödigt gjort.
I tanke på att denna tjej som berättat för S. bor ihop med henne, och de bråkar konstant, de funkar inte ihop, de är inte vänner alls. Det får mig att fundera, om hon berättat för henne som hon i princip inte alls tycker om, så kan hon ju berättat för hur många som helst runt omkring här?...
Vad tycker ni om personer som berättar saker om Er som ni anförtrott er dem?

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2010-12-12 19:01:19

det är inte okej att göra så, det tycker jag inte. saker folk antförtror en behåller man själv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela