För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Trött.

Publicerad 2010-12-18 21:12:11 i Mina små vardagstankar,

Jag är oerhört trött, det är allt jag kan säga. Därför jag inte skrivit. Har nog fått sovit kanske tre timmar inatt, då L. K. och jag delade säng inatt. Det blev trångt, och man låg obekvämt. Så vaknade hela tiden.
Vi var på spelning igår, vi såg Entombed. De var riktigt bra live faktiskt. Kändes skönt att få se dem!
Kvällen blev tokig som vanligt, men okej. Fast L. och jag fick hålla koll på K. hela kvällen.
Sedan bestämde K. att det var efterfest hos mig, så det kom hem en del folk som stannade länge. Jag, L. och J. var trötta, så vi låg mest i sängen.
Jag är nog slut eftersom vi igår morse också åkte till Stenungsund, så blev väldigt mycket flängande igår.
Hur är er helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela