För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Bättre.

Publicerad 2010-11-18 22:52:13 i Mina små vardagstankar,

...är inte lika luddig i huvudet just nu i alla fall. Det är skönt!
Dock har jag väldigt ont i halsen, men går ändå.
Imorgon skall jag dessutom till Stenungsund över natten, har en hårmodell på lördag morgon nämligen. Men åker tillbaka hem till Trollhättan direkt efter. Så är där inte så länge.
Mor skall ta med mig till brors nya hus också, skall få kika lite hur det ser ut där inne, skall bli skoj. Sedan åker vi och handlar, för att åka hem och fortsätta kurera mig hos mor.
Har klippt L. idag, det blev fint, och hon blev nöjd, min lilla söta unge.
Och efter det dök J. och N. upp, vi fixade bildspelet för vår stilhistoria som skall redovisas inför klassen imorgon. Nästa vecka skall vi har det för familjen.
Skall bli skoj faktiskt, hoppas de tar många kort, så skall ni få se på detta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela