För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Besök imorgon.

Publicerad 2010-11-28 21:57:02 i Mina små vardagstankar,

Får besök imorgon, blev ganska kvickt bestämt. Men det blir mysigt! Vi skall se en hel del spökfilmer vill jag lova.
Idag har jag irrat runt som en förvirrad höna, har ringt massvis av samtal och fixat en del viktiga saker. Jag har varit på affären och handlat, städat, lagat mat, bakat, tvättat osv osv.
Så just nu är jag rätt slut igen, men blir väl sova snart. Så man orkar till skolan imorgon, och även att hämta mitt besök F. efteråt.
Idag är det Första advent också, men inte ett enda ljus har blivit tänt hos mig. Hade jag varit hos mor nu, så hade hela lägenheten varit överpyntad, ljus osv.
Jag är helt anti sådant, jag kan tända levande ljus kan jag. Men inga ljusstakar, utan vanliga ljus.
Om några veckor kommer även Maria till Trollhättan, så då skall vi ta en liten fika och prata. Det skall bli mysigt! Vi har ju bara blogg-pratat innan.
Hur blir er vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela