För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fikade.

Publicerad 2011-02-09 00:26:12 i Mina små vardagstankar,

...mor kom över en stund efter att jag slutat jobba idag. Vi tog en fika, vi ses ju knappt längre. Så man får passa på ibland på kvällarna.
Har inte fått svar ifrån psykmottagningen än, vet inte hur jag skall få tag i dem mer än att jag skickade mailet. Hoppas de svarar snart, behöver dem faktiskt väldigt mycket just nu.
Men kämpar på så gott jag kan, allt är okej så länge jag är på salongen. För då tänker jag på annat. I alla fall när jag har saker att göra.
Idag tog jag tag i vår produkthylla, dammade av alla hyllorna, och la iordning alla produkter så det såg snyggt ut. De låg lite rörigt innan tyckte jag. Men det är väl mitt perfektionistsinne som kommer fram, om man får skratta lite åt sig själv, haha.
Har haft tre kunder idag, fick en ögonbrynsfärning inkl. plock, sedan kom en liten kille på fem år (snart sex), de skulle boka in mig igen, det blev jag oerhört glad för.
Sedan sista kunden var min egen bror, så om man kan kalla det för kund är lite delat. Det är ju kund, men ändå inte på något vis, det blir ju alltid lite annorlunda.
Imorgon skall jag börja kl 16. jag skulle varit ledig egentligen, för de behövde ha mig på lördag. Men eftersom att jag har en kund, så får jag komma in och klippa henne. Så är jag ledig i övriga dagen.
På lördag är jag uppbokad på två barn, på torsdag har jag också kund, skönt.
Blev lite kinkig på mig själv på jobbet idag, under lunchen så hade jag med mig veg.färssås och pasta. Men tror ni inte att jag glömde ta med mig ketchup? Smakade knappt något alls, det var inte okej av mig.
Men inte så lätt att komma ihåg ketchup. Fast jag var rätt duktig på det i skolan.
Måste visa er en bild på hur jag såg ut förr, jag var så oerhört svart som man kan bli. Svart hår, och oerhört mörkt klädd. Jag såg så...brutal ut.
Inte konstigt att folk knappt vågade prata med mig.
Här kom även en bild från havet här i Stenungsund, gammal bild. Hittade den tillsammans med de andra. Är rätt skoj att kika igenom gamla bilder faktiskt.
Vad tycker ni om att kika på gamla bilder av er själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela