För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Det känns inte alls bra faktiskt.

Publicerad 2009-01-31 17:14:24 i Mina små vardagstankar,

Precis som Proviva-reklamen, nej det känns inte alls bra faktiskt. Idag känns oerhört tung. Försökt pigga upp mig idag, gick till biblioteket, for in i mysaffären, gick runt och tittade. Men känns fortfarande lika tungt.
Försökte sjunga Singstar, funkade en stund. Sen var dagen tung igen.
Stod i fönstret, väntade på att min mor skulle komma hem. Behövde henne. Kände det...men hon kom...och gick igen.
Jag är ensam hemma igen.
Mor såg att jag inte mådde bra, och frågade hela tiden om det var okej att hon gick. "Javisst, gå bara" sa jag. Försökte låta snäll. Avskyr att få på samvetet att hindra andra att gå, för att jag själv inte mår bra.
Så...hon gick. Lämnades själv. Gick åt helvete igen.
Avskyr dessa extrem-tunga dagar, mår illa, inte alls bra. Vill bara att det ska bli kvällen, så jag kan ta min sömntablett och somna. För orkar inte vara vaken dessa dagar, har inget att vara vaken till.
Vet inte alls vad jag tänker idag, tänker jag ens? Mina tankar känns inte. De bara agerar.

Känner ingen lust till något idag. Det är inte min dag.

Kommentarer

Postat av: Sara Andersson

Publicerad 2009-02-01 18:46:45

När du inte orkar själv, ring mig ok?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela