För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Lugn helg.

Publicerad 2010-12-04 12:14:28 i Mina små vardagstankar,

...lugn kväll igår, film.
Lugn kväll idag, film.
Imorgon kommer K. och skall klippa sig, och även V. som skall pierca sig.
Skall be H. idag och klippa min ena sida på håret. Skall ju spara ut mitt hår nu, och ha det långt, utom ena sidan där det skall vara kort.
Planer, planer.
Märks också att min kropp inte är i balans, det blir infektioner i mina klipphål i fingrarna. Måste laga min kropp i helgen!
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-04 12:29:18

Stackars dig. Inte kul att höra att du inte mår bra. Hoppas du hittar krafterna igen och kan vända måendet. Du är värd allt gott.

Idag kollar jag tv:n. Tar det lugnt då jag känner mig trött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela