För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godkväll

Publicerad 2010-03-31 19:15:36 i Mina små vardagstankar,

Ja, då var man hemma ifrån salongen. De var så söta, jag fick ett påskägg av dem idag! Då blev man varm i hjärtat.
Har fått prata lite engelska idag, det var skoj! Kom nämligen en brittiska in till salongen och skulle klippa sig. Alltid kul att få prata lite engelska.
Har även fått träffa en polis idag, också väldigt intressant och kul att prata med! Vi kände ju lite gemensamma vänner också.
Fick göra lite annat utöver frisör-yrket idag, nämligen putsa fönster. Det var välbehövligt, de var verkligen jättesmutsiga.
En lite tråkig sak som hände idag, var en kommentar om min mat. Att jag tagit för lite. Då blir jag så oerhört osäker, gör jag fel igen? Ska jag ringa min psykolog och fråga? Eller ska jag ringa min behandlare här och be om hjälp med portionerna igen.
Men jag gör ju så gott jag kan, och jag försöker med att när jag lägger upp och mitt huvud säger "Nog" då tar jag lite till.
Så vem ska man lita på? Jag vet att jag ska lita på mig själv, men blir bara så förbaskat osäker när sådana kommentarer kommer.
Ni glömmer inte FRÅGESTUNDEN som pågår till imorgon bitti väl?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 21:37:55

Vem var det som kommenterade det? Någon som kan eller inte har en aning? Det beror ju på om man ska lyssna eller ej? Men be om hjälp om du känner att du behöver det. Bättre att be äen gång för mycket än en gång för lite...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela