För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Ledig.

Publicerad 2011-02-23 11:20:50 i Mina små vardagstankar,

Idag är jag ledig, men vaknade kl 9 i alla fall. Är det inte typiskt? Jag som hade tänkt mig en lång sovmorgon.
Ska till salongen sedan i alla fall, skall färga mitt hår. Vi skall ju fotograferas i nästa vecka, och då kommer även bild ut på mig på hemsidan och säger att jag är där som elev. Skall bli spännande!
Fick en kund på fredag med, ska färga och klippa henne.
Tog en bild på mig idag, som ni kan få se. Där syns det lite att jag faktiskt behöver färga mitt hår. Den kalla färgen börjar gå ur, och det börjar bli varmt igen.
Jag är ytterst medveten om att jag aldrig kan vara seriös på bilder, utan räcker alltid ut tungan.
Min frukost idag var god, jag gjorde fibergrynsgröt, med russin på och mjölk. Till det hade jag en smörgås med tartex, och ett glas juice.
Väldigt god frukost! Älskar gröt, men orkar inte alltid göra det på morgonen. Men skall försöka göra det nu igen. Det är bättre än yoghurt tycker jag, då man står sig lite längre och min kropp mår mycket bättre av gröt har jag märkt.
Min side-cut börjar bli en lång sidecut nu, och jag älskar det. Jag vill ha ner den ännu längre, tror det kommer bli grymt när jag sätter i extensions. Jag hade ju en lång side-cut förut.
Om ni minns den?
Så var den då, det vill jag ha igen, och ha resten långt då.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2011-02-23 13:10:43

gör man gröt i micron så är det ju bara en kakbit, går på två minuter. jag gillar gröt till frukost

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela