För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

En kommentar som gav mig så oerhörd värme.

Publicerad 2011-03-27 11:30:51 i Mina små vardagstankar,

Fick en kommentar idag från senaste inlägg, ifrån "Mamman". Jag tackar innerligt för din kommentar, den gav mig värme och ett lugn.
För jag har tänkt på Er dagligen, eftersom att jag inte levererar som förr. Det är för att jag är så orolig för att smitta av mig av humöret.
Jag har berättat för er att det inte är maten som är problemet, så där är ingen tanke jag kan smitta. Men, när jag inte mår psykiskt bra, så smittar det och det påverkar alla negativt.
Min bihåleinflammation börjar att arta sig nu, jag tog mina sista tabletter på kuren igår. Nu är det hostan som är kvar, och knäcker mig på nätterna. Den gör att jag inte får sova alls, och det påverkar mitt psyke ännu mer.
Sedan när jag nu startat hos psykologen, och drar upp allt som skett i ordning och oordning, så påverkar det också måendet oerhört.
Men jag är påväg tillbaka, och jag skall bli bättre på att skriva.
Jag är så glad att jag fick denna kommentaren om förståelse för mitt "icke-skrivande" Du gjorde mig oerhört lugn. Många stora kramar till er alla!
Idag skall jag fixa lite i mitt rum, sätta upp en tavla som jag pusslat själv, sätta upp mina hyllor, och min spegel. Så det blir helt iordninggjort.
Vad skall ni göra idag? Ni får jättegärna kommentera om vad ni gör, det värmer att få in kommentarer, och Ni vet att jag läser de alla.
Vi har suttit vid frukosten nu och pratat om mina gamla fåglar, det får mig att sakna dem oerhört.
Min lilla Kim och min lilla Leo. Leo hade jag under bloggens start, men hon gick bort när jag åkte till Capio, Varberg. Hon var oerhört fäst vid mig, och under ett år fick hon uppleva att jag for bort under längre perioder ett flertal gånger, så tillslut orkade inte hon.
Glöm aldrig budskapet i denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela