För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Klarar inte detta

Publicerad 2008-08-07 22:06:14 i Mina små vardagstankar,

Varför??? Varför ser ingen det jag ser? För det jag ser, det är min verklighet. Och är det min verklighet, så är det sanning i det.
Framför spegeln ser jag bara en stor klump, och klumpen mitt i klumpen, ser man ett ansikte som försöker sticka fram genom allt fett. Hej hej din jävla gris!
När jag är ute och promenerar, så känner jag att alla glor på mitt fett som dryper runt mig. De hör smällarna när mina steg når marken. Bang bang!!!
Varför kan inte sjukhuset se hur fettet lägger sig som stora bildäck runt mig? Man känner ju fettet överallt. Jag behöver hjälp..Hjälp att bli av med allt fett!
Och vad vill sjukhuset göra? De vill göda mig med all skit. När ska de förstå Jag behöver inte er skit!! Kan de inte låta mig vara? Jag behöver gå ner, fattar inte folk att övervikt skapar sjukdomar. Diabetes, hjärtsjukdomar och andra ohälsosamma tillstånd.
Fatta, fatta, fatta

Glamour is fucking thin!

Kommentarer

Postat av: Miss C

Publicerad 2009-08-31 22:01:48

Känns som att någon tagit mina tankar och skrivit ner dem i din blogg. Helt otroligt. Du får verkligen ut hur det är... Starkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela