För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Blåst och ruggigt

Publicerad 2008-11-27 11:26:44 i Mina små vardagstankar,

Är nog ensam om att "bli glad" när det är dåligt väder, är nog den enda stund jag kan hålla mig hyfsat inne. Och inte springa ut på maratonlopp.
Ska verkligen försöka hålla mig inne idag! Det är mitt mål för idag. Dock ska jag ut med moder sen och handla, men det får fabian bli det enda!
Och måste städa min kära Leo's bur. Måste nog dammsuga också, eftersom hon älskar att släppa ifrån sig fjädrar (!!). Ska även försöka mig på en film idag (??) hur ska detta gå. Men det är det sköna med att se på film hemma, man kan faktiskt stänga av en stund och gå upp och röra lite på sig. Eftersom man har noll (!!) koncentration.

Snart kommer boendestödet hit. Uff. Det är bra att de finns, då får man i alla fall i sig lite mat då och då. Men ja, det är inte lätt. Det är oerhört jobbigt faktiskt.

Önskar bara man kunde spola tillbaka tiden, och välja en annan väg. Såg på gamla bilder idag, känner knappt igen mig. Sjukt känns det.
Och ja...det är ju sjukt.

Aja, ska in och greja på Sara-Para-Lingon-Korv's blogg nu.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-11-28 14:08:50

Mi blogg blev jätte fin :) Vi får grejja mera sedan när jag kommer hem ;) längtar tills vi ses!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela