För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Tack

Publicerad 2008-10-17 18:29:06 i Mina små vardagstankar,

Tack för alla kommentarer. De värmer i det mörka.
Tycker om er alla otroligt mycket, och saknar er.

Johanna, vi har vår pakt. Vi ska bli friska, det är ett som är säkert. Det får ta den tid det tar, en dag ska man stå högst upp på berget och kunna säga "Jag har klarat detta!".

Har börjat tänka på andra alternativ efter detta, ska ta upp lite med Ninni och Ulrika. Jag måste få bättre hjälp känner jag. För om tre veckor skrivs jag ut, och det känns inte bättre i huvudet. Det är där det måste ske förändring.
Vad krävs för att det ska bli förändring? Hur ska jag lära mig att tänka klarare? Hur ska jag få bort alla äckligt förbannade tankar?

- En dag ska jag vara frisk!

Kommentarer

Postat av: jb

Publicerad 2008-10-18 07:07:56

Braa gumman! Jag tror på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela