För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Som ni ser.

Publicerad 2010-04-29 18:25:10 i Mina små vardagstankar,

Så har jag uppdaterat med en ny header. Den andra gjorde jag så suddig, så kände att det var dags. Fick kommentarer om mina ögon, och om det är min riktiga ögonfärg. Ja, det är det. Men via min kamera blir de väldigt blåa. Men har väldigt blåa ögon också.
Kan lägga in en mobilbild på mina ögon här, där ser man mer exakt min färg.
Det var en som undrade ifall jag känner hunger, nej det gör jag inte. Jag har fortfarande den spärren, men jag hoppas att den snart skall släppa. Jag vill innerligt kunna gå på hunger och inte tider.
Sug och sug, jag vet vad jag tyckt om innan. Det kan jag bli "sugen" på.
Jag vet faktiskt inte när detta kommer tillbaka. Det är nog när man släpper på spärren, det är det som är det svåra. Oerhört svåra.

Kommentarer

Postat av: Ceca

Publicerad 2010-04-29 19:19:55

Fin header!! =)

Du ser så glad och pillemarisk

och full i fan ut på den bilden!

Det gillar vi! =)



Lite mer liv i den än den profilbilden du har till höger i side'n . . .



Och du, dina ögon är verkligen ruskigt vackra!!!



Kran

Postat av: Ceca

Publicerad 2010-04-29 19:21:12

*kram

ska det såklart vara.

Fast det fatta du nog iofs ^^

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-29 19:22:40

Vackra ögon och en superfin header...



Hoppas verkligen på att don hungerspärr ska släppa..det är ett svårt steg men det går...känner du mättnad? Eller är det också svårt??

Postat av: maria

Publicerad 2010-04-29 19:46:13

jättefin header och otroligt vackra ögon

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-29 21:46:36

Hur har det gott med att öva på att vara vaken på kvällarna? Eller sover du gott redan kanske ?? :) Hoppas du får en god natts sömn...

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-01 21:11:58

k, fina ögon du har :0

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela