För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

God Jul sötnosar.

Publicerad 2010-12-24 11:53:17 i Mina små vardagstankar,

Igår åt jag på Mc Donalds! Det var längesedan, trodde nästan jag inte skulle klara det. Men det gick!
God jul på er alla i alla fall, har varit ute hos hästarna imorse. Det var så kallt så de fick stanna inne i stallet under dagen. -13° är lite väl maffigt för dem.
Så nu har jag fått duscha (äntligen, måste ju vänta 48 timmar), och gjort mig iordning stekt lite veg.bullar som skall med till min kusin.
Där borta väntar hemmagjord broccolli-gratäng, och jag älskar broccolli, så kommer njuta i fulla drag.
Idag blir det verkligen riktig jul på matfronten, förra året var jag fortfarande så osäker och vågade knappt äta. Men denna gången kommer det kännas bättre på den fronten!
Hur firar ni?

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2010-12-24 12:55:16

Nu har jag missat något...vad är det för hästar?

God jul förresten :))

Postat av: mary

Publicerad 2010-12-24 20:23:55

i år var även första året på länge för mej med då jag verkligen såg fram emot julmaten och kunde njuta fullt ut av den. jisses vad mätt jag blev :)

Postat av: mary

Publicerad 2010-12-25 11:25:04

jag hade en väldigt trevlig kväll.

hoppas du hade det bra oxå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela