För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Matlådor.

Publicerad 2010-12-13 22:20:29 i Mina små vardagstankar,

Har fått lagat en del matlådor idag, det känns skönt. Så det finns i frysen, lättillgängligt.
Skolan idag gick ganska fort, jag hade glömt att det var Lucia idag med. Så förstod inte varför alla gick runt med glitter i håret.
Fick dessutom en speed-kund, som hade bråttom till en buss kl 10. Så jag fick ta den klippningen för en annan, gick väldigt smidigt. Så hon hann bli färdig med god marginal.
Sista passet var Bruduppsättning, det var rätt intressant. Kul att få lära sig olika tips.
Kvällen blev lite kaotisk. Jag hade samtal med en, som drog igång oerhört mycket känslor. Och jag kan verkligen inte hantera mina känslor, jag satt och gnagde på allt bra länge. H. var över en stund. Men så fort hon hade gått, så brast allt. Och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Avskyr att inte kunna sortera ut, och lägga saker på en hylla i huvudet. Nej, jag tänker och vrider på allt. Reagerar på minsta lilla i orden, förvränger det, reagerar ytterligare. Och när jag får känslor i kroppen, så blir jag tokig, vet inte hur jag skall ta dem och vill bara bli av med dem. Då gör jag allt jag kan komma på för att bli av med dem.
Fy, jag känner mig helt knäpp hur jag beter mig.
....men, jag har i alla fall fått gjort en del matlådor idag.
Imorgon är jag receptionist, jag är en av de som varit det minst gånger. Kanske för att jag alltid haft kunder uppsatt på mig. Men men.
Vad gör ni imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela