För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

...saker som är fel ibland.

Publicerad 2010-12-26 22:19:38 i Mina små vardagstankar,

De är de små sakerna som kommer fram titt som tätt. Man funderar. Hur skall man gå vidare?
Sätta tanken på annat håll. Glömma och gå vidare.
När det inte fungerar att sova, när såren inte känns och du famlar i mörker.
Vad ska du då göra? När drömmarna tagit slut.



Ny bild på mig dessutom, den är tagen på julafton.

Nu har jag passat klart hästarna för denna helgen, nästa pass blir torsdag kväll och fredag morgon. Men då har jag I. med mig, så blir inte så ensamt i alla fall.
Vi sover där den natten med tror jag.
Han kommer för övrigt imorgon, så åker ner till Göteborg och möter upp honom.
Skall bli jättemysigt.
Hur har annars helgen sett ut för min del? Igår åkte jag ut till Tjörn och träffade min bästa vän och lite annat folk, som skulle ut. S. ville inte med ut sedan, så jag körde hem henne och vi satt och pratade istället en stund innan jag fick åka, eftersom jag skulle upp till hästarna imorse.
Men träffade henne en stund tillsammans med hennes pojkvän på torget här i Stenungsund idag. "Råkade" handla en skjorta på mellandagsrean, 100 kr. Ska egentligen inte handla kläder, men den lockade till sig mig, och den råkade hamna i en kasse och följa med mig ut. (Nu lät det dock som att jag snattade den, men nej).
Har snart dessutom tänkt att kila ner i sängen, är jättetrött känner jag. Har rört runt en del idag, träffade ju min Bästa vän och kilade runt på torget, dessförinnan så hade jag handlat inför veckan lite. Och åkte sedan upp till lägenheten med varorna, sedan for jag tillbaka till mor och bror. Satt en liten stund bara, sedan åkte vi iväg och gick ner till sjön, sedan for vi iväg med ytterligare lite saker till lägenheten, för att sedan åka till affären igen.
När jag kom hem igen, så lagade jag mat, efter det har jag inte gjort så mycket. Men är ändå jättetrött.
Hur blir er kommande vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela