För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Trött.

Publicerad 2010-12-02 18:01:29 i Mina små vardagstankar,

Är oerhört trött, spelar inge roll att jag sovit hela natten. Är utmattad psykiskt, så sömnen hjälper inte.
Har i alla fall varit i skolan idag, dock fick jag herrklipp istället. Så nu har jag det avklarat i skolan också, har ju klippt herrar hemma, men aldrig i skolan.
Men har inte orkat pratat mycket i skolan idag, fick prata med kunden. Men det är nästan allt, bara pratat lite med de i klassen. Har inte riktigt orkat. Det är för mycket i mitt huvud just nu.
Så det skall bli skönt med helg, L. och H. kommer till mig på lördag och har filmkväll. Det är välbehövligt, bara ta det lugnt och reda ut allt i huvudet.
Det är därför det är lite bloggtorka från min del just nu, det var en händelse som skedde i tisdags. Eller jag fick ett samtal, och det gjorde att bägaren rann över för min del. Jag har som ni vet, inte varit riktigt stabil senaste tiden, och detta telefonsamtal gjorde att allt rasade för mig. Det blev för mycket helt enkelt.
Dessutom har jag funnit en knöl två cm bakom örat, jag har kände om det kanske var en fettknöl, det är det inte. Så undrar oerhört vad det är, den är stenhård verkligen, och ömmar lite.
Hur blir er helg?

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2010-12-02 19:36:33

bloggtorka är faktiskt helt okej när man inte mår helt hundra.

fick själv nyheten idag som fick mej helt ur balans så det kommer bli en lugn helg för mej.Kämpa på och hoppas det vänder snart.

kram

Postat av: Viola

Publicerad 2010-12-02 20:06:11

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara roligt om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela